سوالات متداول
ثبت و پیگیری سفارش
1.دوست دارم از فری استور خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی بدون ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت فری استور در قسمت پایین وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فری استور استفاده کنید.
توجه: در صورتی که اینماد نمایش داده نشود مشکل از سوی سایت اینماد بوده و هیچ مشکلی از سوی ما یا شما نیست!
2. آیا برای خرید از فری استور، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر نیازی به عضویت در سایت نیست از این رو اطلاعات شما ایمن خواهد ماند.
3. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4. آیا میتوانم برای شخص دیگری از فری استور خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش انجام می شود در این زمان آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
5. آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فری استور با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
6. میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
7. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فری استور تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
8. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله در صورتی که به هر دلیل در ثبت اینترنتی مشکل داشتید می توانید برای ثبت سفارش خود با شماره 09936863099 تماس بگیرید.
کالاهای عرضه شده در فری استور
1. کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فری استور تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
2. آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت میهن استور با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فری استور موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
3. آیا تعداد خرید از یک کالا در فری استور محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کل محدودیت تعدادی یک کالا در فری استور وجود ندارد.
روش پرداخت
1. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران فری استور میتوانند از طریق درگاه اینترنتی زرین پال و با استفاده از کلیه کارتهای عضو شتاب، در سایت فری استور، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.
2. با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین در سایت فری استور پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید کارت های عضو شتاب را در مرورگر خود سرچ کنید.
3. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت درگاه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
4. آیا میتوانم وجه سفارش خود را در فری استور به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی در وبسایت فری استور وجود ندارد.
5. آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود در فری استور چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فری استور از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
6.آیا میتوانم پرداخت خود را درب منزل انجام دهم؟
در حال حاضر پرداخت درب منزل از طریق فری استور امکان پذیر نمی باشد اما به زودی این قابلیت در قسمت پرداخت فعال خواهد شد.
7. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فری استور ایمن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فری استور که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشات از طریق فری استور
1. سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می شوند.
2. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم تسویه حساب سایت فری استور به آگاهی مشتریان میرسد.
3. آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: روز وساعت تحویل را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد اما به طور پیش فرض سفارش شما طی 2 تا 7 روز کاری به دستتون میرسد.
4. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
5. میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به فری استور به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که فری استور یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل فری استور امکانپذیر نیست.
6. سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فری استور میشوند.
7. آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
گارانتی محصولات فری استور
1. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین میهن استور و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش میهن استور محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
2.میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر
خدمات پس از فروش فری استور
1. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: بخش رویه های بازگرداندن کالا را در پایین صفحه مطالعه کنید.
2. اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: بخش رویه های بازگرداندن کالا را در پایین صفحه مطالعه کنید.
فروش ویژه محصولات فری استور
1. محصولات چه زمانی در محصولات تخفیف دار قرار میگیرند؟آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح محصولات تخفیف دار را وب سایت فری استور با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.
2. آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح محصولات تخفیف دار عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت از سایت فری استور سفارش دهم؟
پاسخ: طرح محصولات تخفیف دار چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
4. اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در محصولات تخفیف دار و با قیمتی پایینتر در سایت فری استور عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس تخفیف ویژه وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
قیمت محصولات در فری استور
1. آیا قیمت محصولات در سایت فری استور به روز هستند؟
پاسخ: بله، فری استور به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
3. آیا قیمتهای فری استور نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در فری استور مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در فری استور کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از فری استور برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در فری استور قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند. سیاست قیمت گذاری در فری استور منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه فری استور از قبیل “فروش ویژه” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در فری استور بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
4. آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
روش فعالیت فری استور
1. آیا فری استور در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگری دارد؟
پاسخ: خیر
رویه های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای فری استور بوده است و فری استور در این راستا کوشیده است تا کالاهای مورد نیاز شما به طور کاملا مطلوب به دست شما رسیده و از این رو نیازی به بازگرداندن آن نباشد. عکس محصولات با کیفیت کامل و از جهات مختلف در سایت قرار گرفته است و تمامی ویژگیهای آن بیان شده و اطلاعات جامع و کامل راجع آن به شما مشتری محترم داده شده و لذا ارجاع کالا به علت نا آگاهی از محتوای آن پذیرفته نیست.
شرایط خاص بازگرداندن کالا :
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به فری استور اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فری استور بازگردانده شود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فری استور از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فری استور بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فری استور از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به میهن استور بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
توجه: از آنجا که فری استور یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فری استور اطلاع داده شود. – با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و میهن استور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فری استور بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروشفری استور ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فری استور بازگردانده شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی:
– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت فری استور، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و فری استور مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین میهن استور مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه فری استور در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، فری استور صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
– فری استور نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت:
– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و فری استور مسئولیتی ایجاد نمیکند.
– فری استور مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه فری استور در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– فری استور نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش:
– به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 1 روزه نیستند و قابل ارجاع نمی باشند.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با ما تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش میهن استور جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. بسته های ارسالی را ترجیحا با پست سفارشی ارسال نمایید.
زنجان – خ دلجویی – پ 22/1
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش میهن استور برسد، هزینههای باز ارسال به عهده فری استور است.
– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فری استور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش فری استور ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان فری استور تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فری استور بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فری استور تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فری استور در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فری استور، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت فری استور هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فری استور است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن 33366629 – (024) تماس بگیرید و داخلی خدمات پس از فروش را انتخاب کنید.
– یا به contact@mihanstore.net ایمیل بزنید.
توجه(مهم): تمامی رویه های بازگرداندن کالا به عهده «میهن استور» خواهد بود و در صورت تماس یا ایمیل زدن به بخش خدمات پس از فروش میهن استور متصل خواهید شد.(در صورتی که برای بازگرداندن کالا از بخش تماس با ما، با فری استور تماس بگیرید، شما را به خدمات پس از فروش میهن استور وصل خواهیم کرد)